Seenayyalcin Arkadaşlar selam saklama poşetim yok sütü biberona koydum buzluğa atsam bir sorun olur mu? Çatlar mı? Bir de buzluktan çıkarınca ne kadar sürede tüketmem lazım şimdiden teşekkürler🧚🏻
Deletedmom0099 Seenayyalcin çatlar mı bilmiyorum ama buzluktaki sütü tüketmek için bir gece önceden buzdolabına indirmelisiniz. eridikten sonra 24 saat içinde tüketmelisiniz
nurelem Seenayyalcin tabiki çatlar, buzlugu bırakın soda şişesi buzdolabının normal gözünde buzlanmıs ve patlamış her yer cam oldu