TwinsMom24 4 aylık ikizlerim var biri kız biri erkek. Tüm gün boyunca bi yere koyuyorum oyuncaklarla bi mama sandalyesine oturtuyorum tv açıyorum. Bi salıncağa koyuyorum ve yeni baştan 🙄 erkek olan iyi uysalda kız bizi mahfetti ya durmuyor. Sürekli kucak istiyor ağlıyor cok miz miz cok çabuk sıkılıyor herşey den. Bunun dışında alt değiştirme havalandırma beslenme uyku vs giriyor araya fakat bu yaptıklarım yetersizmi kalıyor anlamadım. Siz ne gibi yöntemler deniyorsunuz durmaları için?
ikizannesii01 TwinsMom24 4. Aylarında oyun halısı baya oyalayıcı olabilir. Mesela ellerine poşet verin . Poşetin şıkırtısı çok dikkatlerini çeker. Ben hiç unutmuyorum oğlum bir keresinde o poşetle en az 1 saat oyalanmıştı diğeri de oyun halısındaydı. Tüm işlerimi halletmiştim 😅
NefesMaviDeniz TwinsMom24 Bizimde ikizlerimiz 3,5 aylıklar 🤗 Şu anda onları oylamak oldukça güç tabiki yani 5-6 aylık olduklarında daha rahat olacağız sanırım. Oturmaya başladılar sanırım be kadar süre ile oturtuyorsunuz? Birde tv den mümkün oldukça uzak tutmaya çalışsanız daha iyi olur. Henüz çok minikler ve o hareketli renkli görüntüler beyin gelişimlerini aşırı zorluyor. Oyun halısı aldık biz 4momys salıncakları var. Zeka kartları aldık çok ilgilerini çekiyor. Biraz oyun halısı biraz salıncak biraz zeka kartları sesli oyuncaklar azıcık kucak öğleden sonra bir küvet dolduruo yüzdürmek derken akşam oluyor 😀
TwinsMom24 Jument yok oturtuyorum derken mama sandalyesi 2 parcadan oluşuyor. Simdilik yatak şeklinde var takılı onu kullanıyorum.
TwinsMom24 Cheddar bende ekrandan uzak tutmayi cok isterdim hatta derdim hep kesinlikle yapmam diye ama öyle bir duruma geldim ki mecbur kalinca yapıyorum. Zaten buradan yazmamin sebebide bu aslında. Baska neler yapabilirim diye yazdim….
TwinsMom24 ikizannesii01 bende cok oyun halisinda oyalamaya çalışıyorum dönüyorlar oynuyorlar falan. Var öyle bisuru oyuncaklar sesli hışırtılı ama bir süre sonra yine başlıyor 🥴 bide dışarıda arabayla gezince de durmuyor 🤦🏻♀️
TwinsMom24 NefesMaviDeniz yanlış anlaşıldım sanırım. Şuan oturtmak için henüz erken. Ben oturtuyorum derken yanlış kelime kullandim 😁 yatak şeklinde içine koyup uzandiriyorum yada arkadan ayarlaniyor hafif oturtma pozisyonuna getiriyorum. Oturmaya başlayınca da onu çıkarıp mama sandalyesi takacağım.
NefesMaviDeniz TwinsMom24 Hahhahah bende ayyy ne güzel oturuyorlar demiştim😀 Bizde daha mama sandalyelerini almadık yavaştan almak lazım sanırım. Siz hangisini tercih ettiniz?
TwinsMom24 NefesMaviDeniz ben yurtdisinsa yaşıyorum canim sanırım aynılarını bulamayız. Mama sandalyenin birisi hediye geldi diğerinde biz aldık. Doktorumuz isterseniz ek gıdaya geçebilirsiniz dediği için kurduk öyle yedirmesi daha kolay yüksek olduğu icin. Haftaya 24 ünde 5 aylık oluyorlar insallah 6 aylık olduğunda yürütece bindirmekte nasip olur 😂 daha rahat ederim diye düşünüyorum
yusmer TwinsMom24 sanırım aynı gün doğum yaptk bizde 24 ünde 5 aylık olcaz benm ikizlerm erkek neler yapıyorlar acaba gelişimleri nasıl uykuları😊
Deletedmom_29 TwinsMom24 benim tek bir taneydi ve dört aylıkken kucağımdan inmiyordu 🥺 siz tek mı bakıyorsunuz çocuklara?
TwinsMom24 Deletedmom_29 annemle bakıyorum saolsun idare etmeye çalışıyor oda. Bizim kızın gaz problemi çoktu tam bir kolik bebek anliyacagin. Cok kucağa aldik durmayinca haliyle alıştı oda sanırım. Suanda az önce arkadaşın dediği gibi poşet verdim eline bakalım kac dakika oyalicak 😂 şaşırdım artık her yolu deniyorum dursun diye.
Song Canım zeka kartları ucan balon ayagına baglamıstım cok oyalanmıstı.onun harıcı oyun halısı ve tv da acarken sadece seslerini duysalar yeter,carsaf ser yuvarlansınlar,ama allah yardımcınız olsun biz biriyle baş edemıyoruz
TwinsMom24 yusmer aynen 24 subatta doğum yaptım. Biri 3250g digeri 2900g doğdular. Gelişimleri cok iyi cok şükür. Gündüz uykuları cok az yapıyorlar yarım saat anca her yatırdığımda. Ama akşamları uyku rutini olarak banyo yaptırıyorum. Akşam 7den sabah 7ye kadar uyuyorlar ve gece 1 kez mama icin uyaniyorlar. Bazen 2ye çıkabiliyor beslenmeleri. Sizin nasil gidiyor?
mucizem TwinsMom24 siz 4aylıkken tv açıyorsanız 2 yaşına gelince ne yapacaksınız merak ettim doğrusu. 3 yaşında bir kızım ve 4aylık ikiz bebeklerim var. Tv açmanız çok sakıncalı
TwinsMom24 mucizem evet sakıncalı biliyorum o yüzden yazdim zaten acaba diger anneler neler yapiyorlar diye.
yusmer TwinsMom24 maşallah benmkler 2300 doğdu 50 gram var arada bizimde gelişim güzel çok şükür ama uyku cok kötü bzde gazlı bebekler oldukları için çok cektim uykuda sıkntı uyumuyorlar akşam 1 saaten fzla uğraşıyorz uyutmak icin 10 gibi uyuyp 6 da ayaktalar sabah daha gec yattıkları zamanda oldu kalkş hep aynı 🙁 nasıl basardınz yani banyo yaptrrak mı br sre sadce
yusmer TwinsMom24 yani bebeklermin uykuları çok hafif sanki hc uyumams gibiler gece bike kıpır kıpır cok zorlanıyruz