Gulenes canım inan 1 yaşındaki çocuğun nasıl tepindiğini görsen anlarsın.hele bide suyu sevmeyen bi çocuksa.malum elin ve onun vucudu da kaygan oluyor tutabilene helal olsun.16 aylık benimde oğlum bende çoğunlukla tek yıkadım.şuan 16 aylık ne oturuyor ,ne duruyor.ben üstümde atlet,altımda kapri ile banyoya giriyorum ki kaymasın diye.yetmiyor yere de onun kaymayacağı genişlikte çamaşırlar seriyorum.ama bende sırılsıklam oluyorum.çünkü nasıl yapışıyor bacaklarıma bi görmen lazım.küçükken çok daha rahattı.suyu da severdi ve hafifti.1 yaşındsn sonra nefret eder oldu banyodan