Zynpck0101 terbiye olmuş demek gereğinden fazla süt yok demektir. Emzirmeye başladıktan bir süre sonra beynimize sinyal gider ne kadar süt üretmesi gerektiğini bilir. Yani bebegimizin doyacagi kadar. Diğer göğsünüzden sütun fazla akması bu sebepledir. Korkulacak bir durum yoktur 8 aylık bebeğim var hala bir gogsum terbiye olmadı ama çok şükür ki süt gayet yeterli. Terbiye olan göğüs yumuşak olur ve içi boş gibi olur. Ayrıca sağım yapmak sütun tamamını dışarı çıkarmaz. Bunun için bebek emdikçe süt hep üretilir.emzirmek ve sağmak farklı olaylar aslında. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 😊