-nuurr9206 Çocuğum düzeltilmiş 6 aylık 2-3 haftadır destekli oturtuyorum kanepede ama çok sallanıyor otururken kafası özellikle vücududa hemen devriliyor. 😕 normal mi bilmyrm. Sizlerde nasıldı?
MasalMomy -nuurr9206 tabiki çok normal. Henüz tam kendini tutması 2 ayı daha bulur. 8 9 aylıktan itibaren tam anlamıyla oturabiliyorlar üzülmeyin 🌺
Morfrenk -nuurr9206 tabiki de sonuçta aylardır yapmadıkları bir şeye bir anda başlıyorlar. Siz sık sık oturun, arkasına sağına soluna yastık koyun bacaklarının üstüne oyuncaklarını koyun, bir süre sonra çok rahat oturacak
-nuurr9206 Morfrenk ay inşallaj ya biraz fazla sallanınca aklkma neler geldi neler .. bide prematüre. Normalde 7,5 aylık ama 6 aylık olarak bakıyolar geriden geldiği için. Diğer fonksiyonları iyi. Ama hemen devriliyor.
Morfrenk -nuurr9206 yok cano benimki 37 hafta doğumlu mesela 6 aylıkken çok sallanıyodu, 7.5 aylık desteksiz oturdu sonra emekledi bir anda nasıl oldu anlamadım yani ama hep oturttum o hep düştü ben hep kaldırdım