Bebegim atak haftasının içinde fena bir şekilde yaşıyoruz sık sık ağlıyor şimdi de benim alışveriş yapmam gerekiyor bayram icin eşim ile çıkarım diyordum kızım da gelir ama o kadar kararsız kaldım ki çıksam mı çıkmasam mı pişman olmak istemiyorum ortalığı ayağa kaldırcak meme isteyecek uyku Vs Ama cıkmam da lazım siz böyle atak haftalarında dışarda olurmusunuz yoksa sakince evde mi geçirirsiniz