mucizem Yok canım bu zamana kadar hep böyleydi. Ve hep bahane bulduk. Yok gazı, yok dişleri , bilmem nesi, yaz geldi sıcaktandır, ter rahatsız ediyordur vs. Diye ama yok uyumuyor uyumuyor. Gün içinde de hep mız mız . Bana yapışık. Gündüz zoraki uyur falan. Herşeye razıydım çok şükür en azından yeme problemi yok diyordum. 1 aydır ağzına lokma koymuyor . Suda başka hiçbişey yok. Dayanamıyorum artık. En azından gece rahat edeyim bende kendimi toplayalım. Bitmiş haldeyim