Ellaa2 benimde dediğin gibi canım bazen sadece birisi bazen koro halinde ikisi çok zor gerçekten. Sen yine iyisin benimkiler mamayı tamamen kesti uykudayken bile diliyle itiyo ısrarla verdim ağlamaya başladı asla kabul etmiyor mamayı emziriyorum sadece sürekli memedeler ikisine de az geldiğinden, bende daha bugün pirinç ununa başladım hero babynin de 4+ ay mamasını aldım onları yediricem emzirip yavaştan ek gıdaya geçicem yoğurtla başlayayım diyorum içim rahat değil gecede uyanıyorlar 2 3 saatte bir bi birini emzir uyut bi birini uykusuz geceler 😑