Civcivimmm bizimde her sabah bez dolu olurdu ben de emziriyorum sık emzirmeyede çalışıyorum askımda bir haftadır da su veriyorum bi sorun olmuyodu dünde hiç yapmadı desek yeridir kakasını yaptı 2 kere ama hiç çiş yok bugünde devam edince korktum doktor la da yok sıvı alımını çoğaltayım bugün bakalım bi huzursuzluğu yok ve çişide koyu renk olunca endişelendim ilk bebek olunca hep böyle oluyo sanırım