Yade012 ben asla inanmıyorum başkalarının olabileceğine ama bu dosyayı da böyle kapatacaklar
Çünkü Osman zaten rahatlamış şekilde röportaj verdi demin
Kardeşlerim çıkmadığı için mutluyum dedi adam
O ble ikna olduysa daha da kimse düşmez bu olayın peşine