NilBensu İnşallah 🙏😊 4 gün oldu alıp yedireli. 4 gündür uyuyor çok şükür. Tatsız şekersiz olduğu için, içine 1 tatlı kaşığı da pekmez koyuyorum çok güzel yiyor. Suyunu da içiriyorum 5 dk da uyuyakalıyor. Mamanın üstündeki tarif çok oluyor. Mesela 3-4 yemek kaşığı yazıyor 1 büyük çorba kasesi kadar oluyor hepsini bitiremiyor. Ben 1 buçuk çorba kaşığı yapıyorum suyunu da kafama göre ayarlıyorum.