prensler_-_ Gidiklaniyormus gibu rahatsiz edici bir his var özellikle geceleri oluyor yaşıyan varmı kızlar nedir bu
elifineylulu prensler_-_ muhtemelen karpal tünel sendromu canım bende de var aynı his ve teşhis olarak bu kondu.. Belki vitamin eksikliğinden de olabilir ama bir görünümen de fayda var doktora ihmal etme
Gamzee181 prensler_-_ ben hâlâ çekiyorum el bilekliği verdi doktor o çok iyi geldi bir de bez sıkmıycaz ve telefonu iki elinle değil de ağrımayan elinle tut..
prensler_-_ elifineylulu Bu ne oluyor canım özellikle telefonla uzun süre vakit geçirdiğinde daha çok oluyor sanki
Mry_21 prensler_-_ benimde doğumdan sonra oldu 5 aydır gecmıyo sınır sıkısması gecerlri ve tel kullanırken artıyo dırseksen asagısı agrı uyusma karıncalanma oluyo