prensler_-_ büyüklerimiz “uyuyanın üstüne kar yağar” der hep, bu laf aklımıza kazınmış sanırım o yüzden önceden ben de örterdim. :)
Şu an nasıl rahat ediyorsa öyle uyuyor. Bazen öğlen uykularında hiçbir şey giydirmiyorum sadece bez ile uyuyor mesela. Çünkü evimin her odası güneş görüyor maalesef. Gündüzleri, özellikle öğlen saatlerinde 32-33 dereceye çıktığı oluyor ev içi sıcaklığın.😢