Malum havalar sıcak. Camlar üstten açık yatıyoruz. Bebeği akşamları uzun kollu ve pantolon ile yatırırsam terliyo. Askılı zıbın ve ayağında çorağ ile yatırdım bu gece bi uyandım kollar soğuk ama burnu ve ayakları sıcak. vicdan azabı oldu. Ne giydiricem blmiyorum. Help me