Benaytemel Merhabalar sezaryan doğum yapalı 3. Günüm dikiş yerimin baş tarafında bir yanma var nedendir?
Ballipankek Benaytemel o normal canm benim 1 sene oldu hala orası acır arada sonuçta içinden bi can çıktı dikiş falan ama sari akinti gelirse kanarsa doktorunu ara iltihaptir o zaman Allah analı babalı büyütsün insallah❤️
ayseyilmaz6161 Benaytemel canım yanması normal hiç korkma. Yanma aynı zamanda iyileştiğinin göstergesidir. Sadece enfeksiyon kapmasın dikkat et. Kendini de çok zorlama. ❤
Mehtapakgl Benaytemel bir al canım o yanmalar. Kanama, kötü kokulu sarı yeşil iltihaplanma olmasın önemli olan bu(doktorum böyle demişti). Acele etme. İyileşmek biraz zaman alacaktır.
annemmm2021 Benaytemel benimde aynı yer çok acıyordu doktor ora dikisin birleştiği yer normal demişti
sevimeyuboglu61 Benaytemel orası en uç dikişin birleştiği ndaha sıkı atılan yer zamanla geçecektir inş