Berra60 Kac aylik ken ve nasil ayrdinz bugun ayri yatrdim aci ceker gibi agliyo .bilmiyim baska bi sknti mi var ama uyuyamadim hic bi odasina bi oraya . Geri adim attinz yaninjza aldinz mk
Ogulcan Berra60 5.5 aylıkken ayırdım canım odasına kamera koyduk seleserpe yatıyor canım şuan 9 aylık olduk
Fevziyearbag Merhaba bu konuda uzman değilim ama bebeğinizi ağlayarak ayırmananızı tavsiye ederim.hem şimdi hem de ilerde aranızdaki bağ kalıcı olarak zedelenir.ağlaması da sizden uzak olduğu için korkuyor