Gzmskr canım daha çook erken 6ay
Hiç kafana takma bu ay sadece tadım ayı. Tadım yapsalar yeter tatlara alışmaları için. Zamanla düzen oturacak. Oğlum şuan bir yaşında. İnan 10.aydan sonra düzeni oturdu ek gıda konusunda. Ama ben hiç ne kafama taktım ne zorladım. Yaptığım şeyden tattırıyordum istemiyorsa asla uğraşmadan kalkardım. Bebeğine zaman tanı, yemeyi sevicek zamanla kendisi isticek❤️