cilemgvnd06 korkuyor olabilir benim bebeğim de öyleydi yürüdüğüm yerde ani dönüşlerde zıplatınca hep öyle yapıyordu korkuyordu araba hızlı gidince hep sakinleştirdim konuştum korkma oğlum diye anlattım şimdi 5,5 aylık zıplatınca kucakta korkmuyo ama taksi hızlı gidince bugün yine kasıldı 🤷♀️ Korkudan yapıyo annem yatağının altına bıçak koydurmuştu bi de hergün dua ettim 7 felak 7 nas okudum