Krtlmy normal zamanla geçecek hamilelikte hiç ödem sıkıntım olmadı ama sezaryen sonrasında aşırı ödem oldu vücudumun her yerinde sezaryen kesigim bile balon balon şişti doktora gittim ayaklarını yüksekte tut dedi zamanla geçecek dedi aynende öyle oldu dikiş ağrısından ziyade bende bi kasık ağrısı oldu anlatamam hüngür hüngür ağlıyordumm doktorum ödemden olduğunu söyledi şükür 1 aya hiç birseyim kalmadı doğum yapalı 3 ay 15 gün oldu yaramda sızılar ara sıra oluyor o kadar zamanla sizinde geçecek sadece sabırr