Merhaba Anneler
Normalde samsunda yazıyoruz ve 2 gündür antalyadayiz annemin yanına geldik bebeğim 2 aylık ve tabi ki ilkkez geliyor
Malum antalya çok sıcak kızım çok terliyor normal emziriyorum yine devam ama çiş yapmaz oldu acaba terleyerek mi atıyor yoksa endişelenmelimiyim 😳
(Su veriyorum az az günlük)