Merhaba arkadaşlar 9 aylık kızım var kızım 3 4 aylık olduğundan beri ayda bir soğuk algınlığı yada ishal kusma oluyor ve ben çok yoruldum herkes gibi doğal olarak kötü anne olduğumu bakamadığımı kızıma yetemediğimi düşünüyorum ve bu beni kahrediyor eriyorum günden güne ben dikkat ettiğimi sanıyorum ama olmuyor ne yapsam olmuyor bir haftadır ilaçlara rağmen geçiremedim burun akıntısı geçmiyor üstüne bide gece öksürük tuttu içtiği tüm mamaya kustu ve ben şuanda ağlıyorum lütfen bana akıl verin nerde yanlış yapıyorum iyi gelecek şeyler ne tavsiyelerinize çok ihtiyacım var