Bilgedefne14 37 hafta da 2400 doğdu ama hastaneden çıkarken 2000 düştü şimdi 4 ay 2 günlük 5200 gramdı boyu 45 cm doğdu 60 cm di
Laborant durucerenbektemur 8.300dü boyu69 şimdi 4ay15günlük rabbim bütün bebelere kilo değil sağlık versin
MevaNil 3700 Doğdu şu an 6400 galiba çok iyi kilo alamadı sadece anne sütü alıyor ve çok hareketli bi kızım var
Ashly90 MevaNil benim bebegim de 3700 dogdu erkek. 3. ayda 5890 çıktı dr düşük dedi . Sizin Ne diyor dr . Mama ver dedi
MevaNil Minikheyecan evet sadece anne sütü alıyor mamayı bi hafta denedik ama veremedik az da olsa kilo alımı olduğu için sıkıntı etmedim
Minikheyecan MevaNil az mı kilo alımı yapmayın 🤣 maşallah size persentılda cok iyisiniz biz 5800üz 2400 doğduk