E_idil_kus eger uzun sure kullanirsaniz kesinlikle cozum. Bende tirnak yiyorum birakamadim. Dugun zamani protez tirnak yaptirmistim onlari cikarana kadar hic yemedim. Cikardigimda da uzamisti heves ettim yemedim ama aradaki zaman cok kisa oldugu icin tekrar yemeye basladim. 3 ay falan kullanirsaniz birakirsiniz