cml_gny o gece çok huysuzlanmıstı sürekli ağlıyordu uyumuyordu bende gazı oldugunu düşündüm bekledım biraz baktım hiç uyumadı doktora götürdük tüm testlerı yaptılar. Zaten uzayan sarılıkta vardı. Sonra işte enfeksiyon çıktı oda huysuz yapıyormus bebeği idrarını yaparken zorlanırmış bunu takip edemeZsiniz idrarı sarı ve kokulumu dedi bende evet dedim ama ben normal sanmıstım. Megerse koyu sarı olması normal degılmıs bazen kullandıgımız bezler bıle yaparmıs