Sahraligunler Bebeğim memeyi istemiyor reddediyor üç ayligiz sütum azalmasın diye sagmaliyim eşim wee baby bir pompa almış gögsume yapıştırdım alttaki haznesine basmalı miyim bu nasıl sağacsak
demioz Sahraligunler manuel sanırım ya ben de kullandım havasını almak için alttan sıkıp bırakıyorsun kendiliğinden sütün akıyor ama göğüs uçlarımı mahvetmişti o pompa eziyet gibiydi durumunuz varsa iyi bişey alın bence
Satgiray Sahraligunler Alttaki hazinesine bas çek sürekli ben kullandım gelinimiz de kullandı çok şükür memnun kaldık ikimizde
Satgiray Sahraligunler korkulacak bişey yok canım eczane kendisi dedi bana diğeri canını çok yakar el pompası al diye