Arkadaşlar 13 aylık oğlum var. Kolik bir bebekti. Pandemiden dolayı bir yerlere gidemedik. Akraba, arkadaş vs pek yok çevremde. Hali hazır çocuğumda kalabalığa ve topluma girmediği için garipsiyor.
En son hasta olduktan snra fena huy değiştirdi. Kalabalığa girmek istemiyor. Kimseye gitmek istemiyor. Sürekli gördüğü kişilerden dahi kaçıyor. Bir müddet snra alışıyor ama yine de yaklaşmıyor. Az önce annemden geldim. Gelene kadar ağladı. Hiçbit şeyden memnun değil. Bayramda kısmetse köye gideceğiz. Nasıl zapedecem bilmiyorum. Babasının ve benim kucağından inmiyor. Biliyorum ayrılık korkusu yaşıyorlar ama artık bu bir kendine has huy mu yoksa 1 yaş sendromu mu yoksa kolik bebeklerin genel halleri mi böyle bilmiyorum artık. Aşırı ağlak bir hale geldi. Çözüm önerisi olan var mı? İnanın ağlamaktan kendini yıpratıyor, zor zakinleştiriyoruz. Ne yapmam lazım?