Merhaba arkadaşlar renkli ultrason hamileyken girdiğimde bebeğimin kalbinde bir tane delik olduğunu söylemişlerdi ama kapanabilecegını söylemişlerdi Çok kafaya takılacak bir şey olmadığını söylemişlerdi bebeğim ŞUAN iki aylık kardiyolojiye götürdüm ve kalbinde üç tane delik olduğunu öğrendim çok canım sıkıldı öyle bir durum yaşayıp Sonradan kalpte kapanma ihtimali oldu mu Lütfen biraz fikir verir misiniz