Honeysudem Kızlar gece bebeginiz üst acıyormu üstünü neyle örtüyosunuz benım kızım 11 aylık üstünü cok acıyo terliyo
Eflatunnnnnn Honeysudem kışın da çok açıyordu uyku tulumu giydiriyordum . Şimdi üzeri açık yatıyor, ev sıcak.. klima çalıştıpı zaman sık sık kontrol ediyorum ensesini üşümüşse o açsa da örtüyorum ince bir şeyle
boncukhaniminannesi Honeysudem kısa kol zıbın altına şort giydiriyorum. Üstüne gelirsek ben ince bir örtü örtüyorum ama hemen atıyor üstünden 🤭
PoyrazandsMom Zıbın ve kısa kollu pijama üstü üstünü açtığı için sırtı beli kapalı olsun diye altına giydirmiyorum ben çok sıcak evler erkek bebişler hiç sevmiyor sıcağı hemen isilik oluyor
sedasnglr93 Honeysudem zıbınla yatıyor izmirdeyiz perde kımıldamıyor çocuk terden mahfoldu az önce uykusında aldım emzirdim su gibi çarşafta kocaman yuvarlak oluşmuş terden bizde öyleyiz maalesef çok sıcak üstüne hiç bir şey örtmüyorum evin için şuan 33 derece
Honeysudem sedasnglr93 burasıda öyle bende ankaradayım ev şuan 30 derece acaba yattıgı yerın cam acsak nasıl olurr
Canparem1453 Honeysudem cok terledigi icin imce birsey ortuyorum tabi o da aciyor.sonea sabaha kadar acik yatyr.sicaksa ev usti acik yatyr
Purple13 Honeysudem hiç bir şey örtmüyorum ben çok sıcak yaşadığınız yerleşe alakalı tabi. Tek zıbınla yatıyor klima açıyoruz tüm kapıları kapatıp yatak odasına geçsin diye. Bu gün ev 34 gördü benim gece gündüz klima açıyorum valla🥵
Honeysudem Purple13 bizim evde 30 gördü şuan cok bınaltıyo 34 düşünemiyorumm 🙄 ben cam açsam nasıl olur yattıgı yerın