Gmztnbl Merhaba hanımlar oğlum 14 aylık ama hala yürümüyor 6. Aydan itibaren ayakta duruyo 1 2 adım atıp düşüyo yürümekten korkuyo elinden tutuyorum yürütmeye çalılıyorum ama kendini yere atıp emekliyo sizin bebekler kaçıncı aydan itibaren yürümeye başladı
Balkupum2505 Gmztnbl bizde 14 aylik olmak üzereyiz bi yerlere tutunup kalkiyo desteksiz ayakta duruyo 2 adim atiyo sora birakiyo kendini oldugu yere elinden tuttugumda az bi destek verdigimde yürüyo koktuklara cikiyo tutunarak yuruyo bizde ayniyiz yani
iki_prens_annesi_ Gmztnbl benim oglum hic emeklemedi popo ustu giderdi 14 ayinin sonunda yurudu 15 aylik yurudu denilebilir 2 haftadır paytak paytak yuruyor
Zeyzeyyyyy Biz 17 aymızın içindeyiz ilk kez dün adım attı tuttuğumuzu sanıp yürüdü kalabalıkta sevinip bugün yürümedi malesef
Caglarass Gmztnbl 14 aylık baya adım atıyo ama tam dengesi yok, cesareti de yok. Dört gözle bekliyoruz.🥳 1 2 ayı bulur gibi
Mrbmrb Gmztnbl cesaret vermek için gaza getirmek lazım. Elinden tutup koşturuyorduk hep. İlk zamanlar 2 adım atıp hemen oturuyordu. Zamanla koşturmaya başladı ama elimizi bırakamıyordu. Sonra koştururken bi anda elini bıraktık yürümeye başladı.