Kızlar bebeğim 13 aylık ve diş çıkarıyo şu an.Bu 8.dişi olcak daha önce hiç böyle bişey yaşamamıştım meme aşığı memesiz asla uykuya dalmayan bi bebekti.Ama dünden beri emmiyo çocuk.Alıyorum kucağımdan iniyo.Gece uyanıyo meme istemiyo su veriyorum geri uyuyo.Yani öyle bi bebektiki gece uykusundan uyanınca meme vermezsem ortalığı yıkardı.Şu an göğsüm taş gibi.Mastit başlangıcı olmuştum bi kere yine aynısı olcak diye korkuyorum çünkü baya acıyo.Başına gelen var mı diş döneminde:(