Kızlar mrb bebegim 9. Ayı doldurduktan sonra sağlık ocagından cagırdılar kızamık asısı için yaptırdk hemsire bir hafta sonra hafif ates ve kırmızı benekler olabilir demisti fakat bir hafta sonra kollarında beneker cıkmaya basladı atesi yükseldi iki hafta sonra vücudund cıktı simdi ası olalı nerdeyse bir ay olacak kırmızı benekler bacaklarında cıkıyor ates olmadı bi daha ama endiseleniyorum yine de .. doktora götürdük viral enfeksiyon diyor bir baskası alerji olabilir diyor ne yapacagımızı sasırdık basına böyle bişey gelen var mı?