Fazla gelmiştir büyük ihtimalle benim bebeğim de çok aşırı emdiği zaman öyle fışkırır tarzda kusuyor. Besledikten hemen sonra yatırmıyorum ben eğer memede uyuduysa bir süre kucağımda dik olarak uyutuyorum öyle yatırıyorum en azından midesine inmesini bekliyorum. Allah yavrularımızı korusun valla öyle kustuğunu görünce ben de çok korktum doktora götürdük hemen aşırı beslenmeden olduğunu söylemişti doktorum