Erayalpp sütün vardır sağım yap az emiyorsa şırıngayla ver biraz büyüsün daha güçlü.çeker. ama sütüne güven instagramda dilruba hanım var emzirme danısmanı çayları var ben kullanıyorum.çok memnunum. Ücretsiz danışamlık alabilirsin. Ama sen kendine bebeğine ve sütüne güven 🙏