Hsgjllcfgkpfd Kızlar 16 ay önce doğum yaptım.bi 10 ay falan duzensizdi adetim ama son 5 aydır falan ya gününde gelir,ya da 2-3gun önce gelir.bu ay 1gun gecikti aman allahım inşallah bisey yoktur.allah isteyenlere versin inşallah.(Bu arada hep korunuyoruz)
Baharuras-21 Hsgjllcfgkpfd kız benim 1 hafta gecikti bugün oldum düzensizlik oluyor eskiden hiç düzensizliğim olmazdı mesela
B123A_ Hsgjllcfgkpfd dogumdan sonra hemen adet oldum bu ay 2 gun gecikti nedense oldum çok şükür ama korkusu yetti bana çünkü bebegım çok küçük 5 aylık henuz
ecemylmaz Hsgjllcfgkpfd benimde hep günü gününde gelirdi yada bi kaç gün önce bugün tam 4 gün geçti ne bi belirti var ne gelen giden korkuyorum da eminimde birşey olmadığından lazere başlamıştım OMu geciktirdi acaba diye düşünüyorum umarım öyledir bebeğim 18 aylık daha çok küçük 🙏
mom1236 Hsgjllcfgkpfd 1 haftadır olmadım normalde erken olurdum geç olmazdı, spiral var bayadır ama yine korkuyorum, eşimi gebelik testi aldırmaya gönderdim içim rahat etsin 🤦