Merhaba anneler 8 günlük bir bebeğim var sürekli uyku halinde uyandırmak için bütün yolları yapıyoruz dakikalar sürüyor uyandirmak herkes sarılık diye yazmış ama biz doktorumuza gittigimizde sarılığı yok dedi. Bu kadar uyuması normal mi doktora sormayı unuttum uyuduğu için doğru düzgün emmiyor mama takviyesi mecburi veriyorum. Normal mi bu kadar uyuması