[silindi] aslında teoride bir çok öğreti kolay görünüyor ama uygulamaya gelince hayat şartları , ev durumları , bebeğin kendi huyu suyu işin içine girince bir çok şey zor oluyor. Deneme yanılma ile çözersiniz bence ama uyku eğitimi denemeyin hiç bebeği yormaktan başka birşey değil ve bir çok katı kuralı var destekli uykuya geçiş daha sağlıklı . Zaten emmek aslında onun için en iyisi ama bebek bunu vakti geldiğinde yada yalnız yapabilmeye hazır olduğunda kesmek gerekirmiş belki sizin bebeğiniz yeni hazırdır olumlu düşünmek gerek ☺️ Eğer hazırsa size hızlı cevaplar verip kolay uykuya geçer ama daha uzun süreler geçerse anne ve bebek ilişkisi bağımlı ilişkiye dönüyormuş. Bu sefer bebek anneye bağımlılığını zor kaybediyor annede uzun süreler bu durumu gerçekleştirdiği için bebeğe daha çok bağlanıp o ayrılmak istemiyormuş gibi gibi bir sürü ayrıntısı var . Allah hepimize kolaylıklar versin 🙏