Rosaa Kızlar oğlum şuan 13 aylık. 16 aylik olduktan sonra sütten kesmeyi düşünüyorum ,sizce erken mi olur?
Mom0911 Rosaa neden kesmeyi düşünüyordun canım ? 2 yaşına kadar emzir bence herhangi bir sorun yoksa, emsin güzel güzel ☺️
ikizbabymom Rosaa ben emzirmedim malesef ama 16.ayda kesen arkadaşlarım var bi yerden sonra anne sütünden yeterli vitamini alamıyolar eğer ek gıda tüketmesine engel oluyosa kesebilirsiniz
bikerem Rosaa 16 aylik oldugunda,16 disi var mi diye yani sutten keseceginiz zamanda 16 disinin olması uygun zamanmis
Rosaa Mom0911 ya meme destekli uyuduğu için gece sık sık uyanıyor. Zorlanıyorum biraz açıkçası o yüzden. Bide sütun belli bir zamandan sonra çok besleyiciligi varmı bilemedim ?
jap ikizbabymom anne sütünden her daim yeterli vitamini alıyolar ve emdiği sürece bağışıklığı destekliyo
Rosaa ikizbabymom aynen tamda söylediğiniz gibi ek gıdayı yemek istemiyor çok fazla. Bazen zar zor yediriyorum. Gece sık uyanıyor.
Celaparslan ikizbabymom anne sütündeki vitamin hiçbir yiyecek de yok ve bagışıklıgı güçlendirmeye devam ediyor yanlış biliyorsunuz her doktor dair sorun teşkil etmediği sürece 2 yaşına kadar emzirindiyorlar. Yanlış biliyorsunuz
tubasd Rosaa sutun besleyiciligi olmazmi 1 damlasi bile degerli 2 yasina kadar devam etmenizi tavsiye ederim. memeden kesmek icin vereceginiz emeği gece emmesini birakmak icin verin bence sorun kalkar aradan. Allah yardımcınız olsun inşaallah 🌸
Kalimbanne Rosaa Çok büyük travma yaşar yani önce meme ve uyku arasında ki bağı ortadan kaldırmalısın benim oğlum da memeyle uyuyordu memesiz uyutuyorum 4 gündür hep ağlıyor bana daha çok bağlandı sürekli temas halinde direk kesmeni önermem bence önce bir arasturma yap ben hala destekli uyutuyorum birden kendini yalnız hissetsin istemedim
BiricikAilem Rosaa Gece emzirmeyi kesin, gündüz emsin. Diş çıkarırken falan çok zorlanıyorlar, memeden destek alıyorlar. Gece emzirmek zor oluyor önce onu kesin derim, gündüz emzirmek zorlamaz o halde sanırım.
MeryeminAnnsi Rosaa dinimizde 2 yil diue gecer doktorlar da oyle diyo besleyici olmasa neden iki yil desinlerki
aNewMommy Rosaa 12. aydan itibaren anne sütünün pek faydası yok deniyor ama tartışmalı bir konu 🧐 ben en iyisi 2 yıl emzireyim garanti olsun diyenlerdenim 😁
Ssss Rosaa şu an dişlerden ötürüde sık kalkıyor olabilir . Stresini gerginliğini sizinle atmak emerek sakinleşmek istiyor olabilir benim oğlumda öyleydi o aylarda şu an 21,aydayız epeyce düzene girdi çok şükür
aNewMommy Rosaa anladımm ama şunu merak ettim, emzirmeyi kesseniz gece uyandığı zaman yine mama ya da süt vermeniz gerekmeyecek mi? Aslında emzirmek daha zahmetsiz sankiii 😊