Yagmurmert green bende yaptırdım aşılar önemli benim için. Bende 3.ayda yaptrıdım. 1 ay sonra 2.doz yapılcak. Bi problem sıkıntı yaşamadım.
kbr06 Babe teşekkür ederim cevabınız için bende yaptırayım bu hafta 3.5 ayı dolmadan bende sağlık ocağında söylerler zamanı gelince diye bekliyorum
Hatice18 green Canım reçete ile alınıyor Muş sağlık ocağı öyle söyledi Çocuk Dr yazdır öyle al eczaneden dedi Bende haftaya gidicem bakalım nasip olursa Reçete ile eczaneden alıyorsun parayla tabi ki
Ftmsnny green rota virüsüne karşı koruyor. İshal ile birlikte vücuttaki su miktarı azalıyor. Hastanede gerekli görülürse tedavisi devam ediyor
Tontisimm 2 dozunu yaptırdım 26snda 3.dozu yaptırıcam ve rota aşımız bitmiş olcak. Aşıdan sonra herhangi bir sorun yaşamıyoruz çok şükür ve yaptırılması gerektiğini düşünüyorum kesinlikle.
Yagizmomms green Yaptırmadım hic bisey olmadı şimdilik, yaptiranda yakalanıyor, yaptrmayanda neden boşuna 600 lira veriyim?
Sirvanaydinerr green valla doktoruna güle güle içti rota aşısını😂 Hiç bi yan etkiside olmadı şükür. Ben aşıların önemli olduğunu düşünüyorum.
Yagizmomms green Güya öyleymiş ama biz bronşitten hastanede yatarken izolasyonda rotadan bi bebek yatiyordu 4 aylık. Aşisida varmış ve 16 gün yattılar. Doktor ağır geçiriyor demiş. Bende tamamen bünyeyle alakalı.
1850 green aynı durumdayız kafamda delı sorular. Yaptırmak ıstıyorum.ama yan etkı yaparsa dıye de korkuyorum. Sasırdım kaldım
Mom981 Kızlar hiç 3,5 ve 5,5 aylıkken yaptıran yok mu. Ben öyle yaptım. 2. Dozu evde kendim yaptım hatta.