Zemira21 PortakalliKahve Alp16 simdi biz 60 gunluguz 3. Aya girmis oluyoruz degilmi bu ay mi yaptiricam siz tam ne zmn yaptirdiniz
PortakalliKahve Zemira21 90 günlükken yada bir kaç gün geçtikten sonra yaptırdık sanırım gün olarak hatırlamıyorum hiç
Balkupum2505 Beyzza ben 3 ve 5 aylarinda yaptirmamistim 14 ayimiza az kaldi doktora sorsam yaparmi acaba ya o yüzden sordum kusuruma bakmayin bilgimde yoktu
Zemira21 PortakalliKahve sordum bugun dr na karma asilarla bir yaptır dedi asm yapmazsa bir ay sonra yaptir dedi bakalim bayram sonrasi ne dicekler
Beyzza Çoook afedersiniz ben yoldaydım şimdi sakince tekrar okudum diğer özel aşı menenjit ile karıştırmışım🙏🙏 rota aşısını o belirtilen ilk aylarda yaptırdık ama yine de bir doktora sorun bence