Sevgili anneler oğluşum 20 aylık. Kahvaltı da yumurta, peynir, süt, yerse yoğurt, patates kızartması ( domates zeytin salatalık asla yemiyor) tabi hepsini aynı gün yemiyor. En çok tukettigimiz çorbalar hergun farklı yapıyorum, ama konu yemeğe gelince ögürüyor. Bazen çorbalarda da oluyor ama yemekteki kadar değil. Yani boğazına gitmeden daha ağzının içindeyken midesi bulanıyor. Patates yemegi ispanak pilavdaa pek sorun yaşamıyoruz (et tavuk daha ağzına sürmedi) . Yani demem o ki midesi bulandıginda genelde kusuyor ve çok kötü şekilde. Bu durum herkeste var mı ? Çevremde görüyorum çocuklarının ağzına birşey verirken tereddüt etmeden verebiliyorlar, ama ben en ufak şeyde çıkaracak diye korkuyorum. Karpuz kavun şeftali bunlardan huylaniyor bide hemen ağzından çıkartıyor yani varmı bizim gibi olanlar. Ne yapmalıyım nasıl alışacak bilmiyorum, acaba huyu mu bu yoksa bı sorun mu var ki en ufak şeyde ögürüyor. Yada normal mi ?