İyi akşamlar forumun güzel anneleri❤
Kızım prematüre 2 ay erken doğdu şu an 19 aylık boyu kılosu ile akranlarını geçtik çok şükür 🙏 motor gelısımı ve zıhınsel zekası bana göre üst seviyede ama uzun zamandır kontrollerımize gidemedik o yüzden merak edıyorum sizde de durum aynı mıdır dıye bilen arkadaslar yardımcı olur ise cok sevinirim. Kızım söylediğim her seyı anlar ve istediğim tüm komutları yapar. Örneğin su şişemı verır mısın dediğimde nerede ise bulur getırır ya da mandal isterım balkondan alır gelir bunlar cok basit seyler ssdece örneklendırmek ıcın belırttım. Mesela bır kelıme söylerim söyle derım söylemeye çalışır hayvanların hepsını taklıt edıyor. Dinledıgımız müzikler var hepsini oynayarak gösteriyor derdini şimdilik sadece parmakla göstererek anlatıyor. Bütün organlarının yerini biliyor tüm meyvaları ve hayvanları tanıyor kıtapları var oradakı nesnelerı sordugumda gösteriyor ip traktör bal vs.. gibi. Sizde durumlar nasıl bu normal mi bu aylık bebekte olması gereken bu mudur sizce bu arada ben cok konuşuyorum kızımla cok basıt şeylerde bıle aşına olsun istediğim için anlatıyorım. Bu aylık bebeklerımızı merak ediyorum tabıkı her bebeğin gelısımı farklıdır ancak ayına göre yapması gereken seyler bunlar mıdır merak edıyorum