Merhaba canım anneler. Bebeğim 5ay 1 günlük bu gün doktor kontrolüne gittik doktorumuz yokmuş başka bir doktora gösterdim kafamda soru işareti kalmasın bayram sonuna kadar diye sadece 200gr almış bebeğim bu aya kadar hep 1 kilo ve üstü almıştı doktor mamaya başlama dedi kendi doktorumla da görüşemedik çok yoğundu Sağlık ocağında ki ebede her emzirmeden sonra 50 cc mama ver sütünü güçlendirene kadar dedi ne yapacağım arasında çok kararsız kaldım bebeğim her zamanki gibi çiş ve kaka sayısı aynı ve huzursuzluguda her zamanki gibi sizce ne yapmalıyım doktorumuzla görüşene kadar 🙏🏻