bonjour_maman Kızlar benim bebeğim niye böyle gün içinde ne versm yer zor da olsa Birwz ama hiç kusmaz akşamları olduğunda verdiğim ne varsa kusuyo niye böyle yapıyo sebebi nedir delircem artık ya 😬
Mom7856 bonjour_maman Geç vakitte veriyosanız midesi kaldırmıyor olabilir Yada gündüz çok yiyosa akşamda zorluyosanız o zaman çıkarıyor olabilir
bonjour_maman Hllhazl yaa geçenlerde gündüz de ne versem kusuyo du bişey yemiyodu götürdüm tahlil yapıldı idrarda iltaplanma var dedi kansızlık var dedi ilaç verdi kullandım ondan sonra gündüz kusması bitti akşam kusuyo niye böyle yapıyo anlamdım
Song sıreklı kussa reflğ felan derdim ama neden aksam cok ılgınc,yaşı kac acaba,aksamları duzenlı oaşrak tukkettıgı bır yıyecek var mı mesela süt,yogurt gibi
bonjour_maman Song 9 aylık yok sürekli tükettiği bişey yok bazen yoğurt veriyorum bazen kaşık maması falan niye böyle yapıyo bilmiyorm kafayı yicem artık
bonjour_maman Mom7856 ama ne bilim 9 aylık sonuçta gece bişy vermden mi ystırim ki anlmadm önceden böyle değildi
2maviboncuk bonjour_maman Kaç aylık bebeğin belli bi saatten sonra birşey vermemeyi dene belki fazla geliyordur midesine.
Song bonjour_maman uyku saatıne yakın bişi yedirmeyin,uzmanlar uyumadan ıkı sat once besın vermeyın dıyorlar
Hllhazl bonjour_maman Mide rahatsızlığı olabilir mi ? Ya da dediğiniz gibi başka bir rahatsızlıkları ?
bonjour_maman Hllhazl uiya idrarda iltaplanma var di antibiyotik kullandık ama ne bilim öyle olsa gündüzde kusar hep akşamları kusuyo
sedasnglr93 bonjour_maman bizimde tam tersi gündüz her şeyi kusuyor gece asla kusmaz ama bi açıklamasını bulamadım ben 🤦🏼♀️ bizde reflü olduğna kanaat getirdi doktor ama geceleri reflüsü yok bilemiyorum nedenini
bonjour_maman sedasnglr93 aynen öyle gündüz kusan gecede kusar gece kusan gündüz de kusar anlamdım bende🤷🏻♀️ siizn kaç aylık bebeğiniz
sedasnglr93 bonjour_maman dört aylık hala kusuyor ilk iki ay fışkıra fışkıra parkeleri koltukları ıslatarak kusuyordu alerjimi diye gastroya götürdüm özele götürdüm devlete götürdüm röntgen çektirdim midesini beynini bile röntgen çektirdiler yazık bebeme 😥 fakat hiç bir şey çıkmadı kendi haline bıraktım kendi doktorumuz reflü dedi gaviskon ,motillum hepsini denedik durmadı sonra hiç birini kullanmamaya başladık şimdi azaldı ama yine kıyafetlerini ıslatıyor tamamen bitmiş değil her beslenmeden sonra ağzından çıkarıyor bir yemek kaşığı kadar beslenmeden sonra iki saat geçiyor yine çıkarıyor öyle valla artık bir ara çok takıyordum bıraktım takmayı üstünü değiştirip duruyorum ☺️ en büyük endişem beşinci ayda ek gıda başlayacağımızı söyledi doktor onuda kusar diye korkuyorum bakalım