Alparslanemine aynıyız biz de 2 ay 10 gün , sadece mama ile ,gündüz 3-3.5 saatte gece 5 saati buluyor bazen uyanınca veriyorum ,120 CC veriyorum,çok mu diye doktora sordum hatta her bebek farkli yiyorsa ve kusmuyorsa verebilirsin demişti ,o yüzden bebeği gözlemleyip ona göre yol izleyin derim ,ay ay ölçüt her bebekte aynı olacak değil demişti doktorumuz