Boyum 1.60 kilom 61.650..
Birkaç gündür bitki çayı içiyorum. Fakat sormak istediğim bişey var.lipton
1.maydanozlu elmali
- Kiraz saplı çayı
- Hindistan cevizi ve ananas.
- Yesilcay… caylari var elimde. Günde 2-3 bardak farkli farklı içiyorum. Fakat bi kutu üzerinde 15 günden fazla tüketmeyin diyor.yani günde 3 bardaktami zararlidir ? Sinemaki olduğu için böbrekleri yoruyormus sakincaliymis sanırım.