Benim de 5 aylık kızım var.dogdugundan beri aman aman durmamistir.yutkunma sesini duyuyorum resmen soluksuz içerdi ilk zamanlarda hatta tazikliydi nefessiz kalırdı.simdi 3 4 dk duruyor ama saatli vermiyorum ne zaman ağlarsa veriyorum bezlerde yaptığı çise göre renk değiştiriyo ona göre bez sayısı da fena degil