Deryadila25
Diş olabilir. Alt iki diş. Kaşıyıcı verin eline
Ağız mendilini dolapta soğutun verin.
Rahatlatın yani. Bakalım nasıl olacak.
Verdiğiniz besinlerden olacağını sanmıyorum
Ama belli de olmaz. Besinleri İyice ezip, biraz sütünüzden döküp püre yapın böyle verin 1ay. Ben bu şekilde yapmıştım 7.aya kadar. Kabız da olmadı.