Alyask pişik bazen o şekilde de başlayabiliyor ama alerjiye daha çok benzettim anlattığınız durumu. Yediğine karşı değil de cilde değen şeylere karşı da alerji olabilir, kalın giydiriyorsanız sıcak da bu durumu tetikleyebilir. Mantar olduğunu sanmıyorum Eğer nemli bırakmıyorsanız. Krem kullanmadan bol suyla ve kuru tutarak yapılan bakımın iyi geleceğini düşünüyorum😊