İyi akşamlar kızlar. Başlıkta gördüğünüz gibi, 11 aylık kızım var ve bugün hamile olduğumu öğrendim. Hemde doğum kontrol hapı ile korunmama rağmen. Ve 2 haftadır enfeksiyondan kaynaklı ağır antibiyotik, fitil ve kaynama ilacı kullandım doktor sormuştu hamilelik durumun varmı ona göre vericem diye, şüphesi değil düşüncesi dahi yoktu. Kafam çok karışık neyi düşüneceğimi şaşırdım, aynı durumu yaşayanlar varmı aranızda.