Ozge19 Oğlum 18 aylik buaralar bi hırçın gibi dediği olsun istiyo ağlıyo bazen krizlere giriyo normalmi bu durumlar geçicimi 2 yaş sendromu olabilirmi
mihrosum Valla 16 aylıkken degısık bısıler oldu 😂😂 suan 19 aylıgız ne yerdeyiz ne gokteyız tavanlardayız. Ama kuzum komsumun kızı bir akıllı onda hıc sendrom falan yok cocuk 23 aylık Aglamaz ınatlasmaz kedi gıbı valla. Bu sendrom bir bizi buluyor
Yesimeliz84 Biz 20 ayliyiz kizim gitto yeni bi versiyon geldi 2 aydir tez zamanda 2 yas gelirde kurtuluruz ins 😊